ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР - ОФЕРТАпро надання послуг з бронювання

Цей документ є офіційною пропозицією (публічною офертою) Фізичної особи підприємця Шаровкіної Марини Анатоліївни, запис в ЄДР - № 2010350010001815034 (надалі – Виконавець), усім фізичним особам, і містить всі істотні умови договору про надання послуг з бронювання.

Вчинення будь-якою особою (надалі іменованим – Замовник) дій по замовленню бронювання послуг за допомогою цього веб-сайту, свідчить про прийняття зазначеною особою всіх умов цієї оферти. Повним і беззастережним прийняттям (акцептом) цієї оферти є здійснення Замовником платежу в рахунок оплати замовленої послуги з бронювання і отриманням Виконавцем відповідного фінансового документа, що підтверджує факт оплати.

1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

1.1. Веб-сайт — відкритий для вільного візуального ознайомлення, публічно доступний ресурс, що належить Виконавцю та розміщений в мережі Інтернет за адресою https://mandruj.com.ua/, за допомогою якого забезпечується відображення інформації про послуги бронювання які надаються Замовнику: зокрема, але не виключно: вартість, дату і час початку та закінчення подорожі; ціну і порядок здійснення оплати та інші супутні і додаткові послуги.

1.2. Договір оферти — це договір про надання послуг бронювання між Виконавцем і Замовником, який укладається шляхом акцепту оферти.

1.3. Акцепт оферти — повне і беззастережне прийняття умов оферти шляхом здійснення дій Замовником, що виражають намір скористатися веб-сайтом Виконавця для замовлення його послуг.

1.4. Замовник — Користувач, який здійснив акцепт оферти.

1.5. Послуга відпочинку — послуга транспортного перевезення та/або послуга розміщення в готелі та/або послуга екскурсійного обслуговування та/або послуга забезпечення харчуванням та інші послуги (послуги з організації відвідувань об'єктів культури, відпочинку та розваг, реалізації сувенірної продукції тощо).

1.6. Постачальник послуги – суб’єкт підприємницької діяльності, який безпосередньо надає послугу, яка пропонуються для бронювання на веб-сайті.

2. ПРЕДМЕТ ОФЕРТИ

2.1. Відповідно до умов цього Договору Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання за рахунок Замовника забезпечити останньому надання послуги з бронювання послуги відпочинку та її оплати, а також посередницьку діяльність щодо реалізації характерних та супутніх послуг, а Замовник зобов’язується сплатити такі послуги.

2.2. Виконавець виступає як посередник між Замовником, з одного боку, і суб’єктом підприємницької діяльності, який безпосередньо надає послугу відпочинку Замовнику, з іншого боку.

2.3. Послуги з бронювання надаються Виконавцем на підставі та у повній відповідності до побажань Замовника.

3. УМОВИ І ПОРЯДОК ЗАМОВЛЕННЯ, ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТА ОПЛАТИ ПОСЛУГ

3.1. Після ознайомлення з інформацією про умови надання послуг, яка розміщена на веб-сайті, Замовник має право на власний розсуд обрати будь-які послуги відпочинку, розміщені Виконавцем на Веб-сайті, за визначеною на Веб-сайті ціною протягом терміну дії пропозиції за допомогою натискання кнопки «Забронювати» або в результаті спілкування з Виконавцем з використанням кнопки «Замовити дзвінок».

3.2. В процесі підтвердження обраного замовлення Замовник вказує особисті дані та погоджується на їх обробку.

3.3. Виконавець, після узгодження істотних умов послуг з Замовником, отримання необхідної інформації від Замовника (паспортні дані, засоби зв’язку тощо) підтверджує можливість здійснення бронювання замовленої послуги. Після підтвердження від Виконавця можливості бронювання послуги, Замовник оплачує вартість послуги.

3.4. Загальна вартість, що оплачується Замовником, включає в себе винагороду Виконавця за послуги з бронювання та суму, що підлягає перерахуванню Постачальнику послуги. Частина коштів, що є винагородою Виконавця, вважається його доходом, інша частина має транзитний характер та перераховується Виконавцем на рахунок Постачальника послуг.

3.5. Підтвердження здійснення бронювання обраних послуг здійснюється після зарахування сплаченої Замовником вартості послуг на рахунок Виконавця. Замовник самостійно вибирає зручний для себе спосіб оплати Замовлення серед можливих для даного сервісу і виду замовленої послуги: оплатити обрану послугу (та послуги з її бронювання) шляхом переказу коштів згідно наданих Виконавцем окремо банківських реквізитів у Підтвердженні замовлення; оплатити обрану послугу (та послуги з її бронювання) безпосередньо на веб-сайті з використанням електронної платіжної системи.
У разі оплати безпосередньо на веб-сайті з використанням електронної платіжної системи Замовник уповноважує Виконавця і електронну платіжну систему, зняти з вказаного Замовником банківського рахунку повну вартість замовлених послуг, включаючи комісії та відповідні націнки платіжних систем. Замовник дає безумовну згоду на обробку своїх персональних платіжних даних.

3.6. Виконавець залишає за собою право скасувати пропозицію надання послуги з бронювання та/або відмовити у наданні таких послуг до моменту повної оплати Замовником підтвердженого замовлення.

3.7. Згідно отриманого замовлення і у разі його підтвердження Виконавець виконує бронювання замовленої Замовником послуги у Постачальника послуги.

3.8. Якщо послуги бронювання не можуть бути надані Замовнику, то Виконавець повинен повідомити Замовника про це не пізніше ніж за 5 днів до початку надання послуг Постачальником послуг. У такому випадку, повернення сплачених Замовником грошових коштів проводиться протягом 10 робочих днів за дорученням Постачальника послуг і за рахунок Замовника. Виконавець не зобов'язаний здійснювати повернення коштів за свій рахунок, без відповідного доручення Постачальника послуг та повернення грошових коштів з боку Постачальника послуг на рахунок Виконавця.

3.9. Обробка заявки на повернення і безпосереднє повернення коштів Замовнику знаходяться виключно в компетенції Постачальника послуги, і проводяться за правилами та у строки, встановлені останнім.

3.10. У будь-якому випадку, за наявності підстав для повернення Замовнику сплачених ним коштів, Виконавець повертає Замовнику грошові кошти (за умови повернення грошових коштів з боку Постачальника послуг на рахунок Виконавця) за винятком фактично понесених витрат та винагороди за надані Виконавцем послуги з бронювання.

3.11. Виконавець не несе відповідальності за повернення коштів Постачальником послуги Замовнику, за можливість внесення змін до замовлення та інші операції із проведеним бронюванням.

3.12. Послуга бронювання вважається наданою після надсилання Виконавцем Замовнику підтвердження бронювання (та відповідних супровідних документів, у разі якщо вони передбачені типом заброньованої послуги, наприклад – квитків на проїзд).

3.13. Оплата вартості Послуг здійснюється в національній валюті України – гривні

4. ОБОВ`ЯЗКИ СТОРІН

4.1. Виконавець зобов’язується:
4.1.1. Забезпечити Замовника, в порядку визначеному цією Офертою, послугами з бронювання та оплати послуг відпочинку, які замовлені Замовником, а саме (на вибір Замовника):
забронювати місця на проживання та розміщення;
забронювати залізничні, автобусні або авіаквитки;
забронювати надання екскурсійного обслуговування;
забронювати надання послуг з харчування;
забронювати послуги з організації відвідувань об'єктів культури, відпочинку та розваг тощо.
4.1.2. Своєчасно передати Замовнику документи (за умови повної оплати вартості послуг), що надають право Замовнику на отримання заброньованих на його ім’я послуг (у випадку, якщо тип заброньованих послуг передбачає наявність таких документів).
4.1.3. Вжити необхідних заходів щодо забезпечення безпеки персональних даних Замовника, в тому числі при їх обробці і використанні.
4.1.4. Інформувати Замовника про зміни умов надання послуг, шляхом повідомлення по електронній пошті і / або по телефону негайно після того, як це стало відомо Виконавцю.
4.1.5. Сприяти захисту інтересів Замовника у випадку ненадання або неналежного надання послуг Постачальниками послуг.
4.1.6. Вчасно оплатити на користь Постачальників послуг (за рахунок коштів Замовника) заброньовані в межах цього Договору послуги.

4.2. Виконавець має право:
4.2.1.Відмовитися від виконання цієї Оферти і не відшкодовувати збитки Замовнику у випадках:
виникнення форс-мажорних обставин, при яких надання послуг виявляється неможливим;
в разі невчасного та/або неповного подання Замовником Виконавцю необхідних для оформлення бронювання документів;
невиконання або неналежного виконання Замовником своїх обов'язків по цій Оферті, в тому числі щодо оплати замовлених послуг.
4.1.2. У разі порушення Клієнтом умов оплати анулювати бронювання послуг.
4.1.3.У виняткових випадках, при неможливості розміщення Замовника, змінювати передбачені відповідним бронюванням готелю на готелі, такої ж, або вищої категорії без утримання додаткової плати.
4.1.4. На отримання від Замовника необхідних документів та інших персональних даних, які використовуються з метою надання послуг з бронювання, оформлення документів, необхідних для безпосереднього отримання Замовником послуг від Постачальників послуг.

4.3. Замовник має право:
4.3.1. Отримання необхідної і достовірної інформації, встановленої законодавством, а також інформації про хід виконання Виконавцем послуг з бронювання.
4.3.2. Користуватися інформаційно-консультаційними послугами Виконавця щодо бронювання послуг;
4.3.3. Здійснювати замовлення послуги з бронювання для третіх осіб, тільки якщо він був уповноважений належним чином такими особами на здійснення вибору і замовлення послуг, а також на надання їх персональних даних, необхідних для оформлення бронювання послуг.

4.4. Замовник зобов’язаний:
4.4.1. на вимогу Виконавця і у встановлені ним строки надавати документи і достовірну інформацію, необхідні для бронювання і надання послуг;
4.4.2. у встановлений строк оплачувати послуги, виходячи з їх вартості та відповідно до інших умов цієї Оферти;
4.4.3. у випадку скасування або зміни замовлення відшкодувати Виконавцю фактично понесені витрати;
4.4.4. виконувати положення та умови послуг, встановлені Постачальником послуги, з якими Замовник буде співпрацювати в рамках заброньованої для Замовника Виконавцем послуги;

5.ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

5.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим договором публічної оферти Виконавець та Замовник несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

5.2. Виконавець не виступає співпостачальником Постачальника послуги, послуга якого була обрана Замовником і заброньована для нього Виконавцем; Виконавець не бере участі в спорах між Замовником та Постачальником Послуги щодо якості надання послуг чи в будь-яких інших спорах.

5.3. Виконавець не несе відповідальності за додаткові послуги, які самостійно бронюються /оплачуються Замовником.

5.4. Виконавець не несе відповідальності за недотримання безпосередніми Постачальниками послуг умов бронювання, оскільки такі умови і правила знаходяться у винятковому віданні таких Постачальників.

5.5. Виконавець не несе відповідальності перед Замовником, не повертає сплачену вартість послуг і не здійснює будь-яких інших компенсацій за:
- несвоєчасну, неповну чи неправильну оплату послуг;
- несвоєчасне внесення змін чи ануляцію замовлення Замовником;
- збитки, що нанесені Замовнику (особам, що з ним подорожують) третіми особами під час безпосереднього отримання заброньованих Виконавцем послуг;
- невідповідність наданих послуг Постачальником послуг суб’єктивним очікуванням Замовника (осіб, що з ним подорожують);
- невикористання Замовником (особами, що з ним подорожують) заброньованих послуг з власної ініціативи чи вини, в тому числі з причини хвороби;

6. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ ОФЕРТИ

6.1. Договір набуває чинності з моменту його укладення (акцепту оферти) і діє до повного виконання усіх зобов'язань Сторонами.

7. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ

7.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо воно є наслідком незалежних від їх волі обставин, в тому числі: стихійного лиха, пожежі, повені, землетрусів, воєнних дій, цивільних безладь, страйків, поширення епідемій, введення карантину, надзвичайної ситуації, надзвичайного стану, змін вимог законодавства, заборон або інших дій державних органів тощо, що перешкоджають належному виконанню зобов'язань за цим Договором.

7.2. При виникненні зазначених обставин непереборної сили термін виконання зобов'язань за цим Договором змінюється відповідно до часу, протягом якого діють такі обставини.

7.3. Сторони узгодили, що настання такої обставини непереборної сили як прийняття рішень органами державної влади чи органами місцевого самоврядування, якими запроваджуються посилені протиепідеміологічні чи карантинні заходи є обставиною форс-мажору, яка не потребує окремого документального підтвердження зі сторони спеціалізованих установ.

7.4. Сторона, яка потрапила під дію форс-мажорних обставин та виявилася внаслідок цього неспроможною виконувати зобов’язання за цим Договором, зобов’язана проінформувати про це іншу Сторону.

8. ІНШІ УМОВИ

11.1. Замовник гарантує, що володіє всіма правами та повноваженнями, необхідними для укладення і виконання цієї Оферти, що вказав достовірні дані під час користування Веб-сайтом чи замовлення послуг.

11.2. Всі вказані Замовником засоби зв’язку є належним та допустимим засобами для обміну інформацією спрямованої на виконання цього Договору.

11.3. Замовник дає згоду на збір і обробку його персональних даних в обсязі необхідному для надання Виконавцем/Постачальником послуг. Виконавець/ Постачальник послуг мають право використовувати отриману персональну інформацію виключно з метою виконання цього Публічного договору та/або для захисту власних інтересів.

11.4. Сторони визнають юридичну силу документів, складених в електронній формі (заявок, актів, повідомлень, рахунків, угод, листів та ін.), які направляються електронною поштою за вказаними в договорі реквізитами, якщо можливо достовірно встановити, що документ виходить від сторони договору.

11.5. Сторони виходять з того, що електронне повідомлення, спрямоване з електронної поштової адреси Сторони, висловлює її справжнє волевиявлення і намір укласти, змінити чи розірвати домовленості у відповідності до значення тієї чи іншої дії, визначеної договором.

11.6. Акцептом цієї оферти Замовник надає свою згоду на отримання розсилок актуальних спеціальних пропозицій Виконавця по Email, SMS та за допомогою мобільних додатків Viber, Telegram тощо з правом письмово відмовитись від розсилок в будь-який час, повідомивши про це Виконавця.


РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ

ФОП Шаровкіна Марина Анатоліївна
Запис в ЄДР - № 2010350010001815034 від 02.07.2025 року
РНОКПП 3842302543
Адреса для листування: 63540, Харківська обл., Чугуївський р-н, село Коробчине,
вулиця Чугуївська, будинок 40
Тел. +38(093)-462-21-73
Ел.пошта: moc.liamg%40anikvorahcsaniram